Боброва Ірина Анатоліївна – сімейний лікар КИЇВ
Медичний заклад: КНП ЦПСМД №1 Деснянського р-ну м.Києва Черговий кабінет.
Контактана інформація
Лікар приймає за адресою: М.КИЇВ місто КИЇВ проспект Маяковського 32Б
Запис на прийом за телефоном: .
Електронна пошта: cpmsd1_desna@ukr.net.
Населенний пункт де приймає сімейний лікар Боброва Ірина Анатоліївна – місто КИЇВ.
Відгук про лікаря можна залишити нижче.
Сумна історія про csm-uldc.com.ua (ліцензія МОЗ України АВ №417625) та шахрайство і некомпетентність
5 серпня я здала кров на аналіз, щоб дізнатись, чи є у мене хвороба Лайма. В Сінево попередили, що результати будуть наступного дня, до 15:00. В той же день я подзвонила за номером +380444998667 в Клініку сімейної медицини УЛДЦ, де мене записали на 6 серпня до лікарки Бобрової Ірини Анатоліївни. Під час телефонної розмови я попередила, що результати можуть ще не прийти на 12:00, але мене запевнили, що потрібен огляд, а далі лікарка буде консультувати по вайберу, і надішле мені хід лікування і всі рекомендації, коли я їй відправлю результати. Я окремо уточнила, чи треба буде доплачувати за таку консультацію – мене запевнили, що ні, і все спілкування буде в вайбері після першого обстеження.
6 серпня я приїхала до клініки. Лікарка провела зовнішнє обстеження (тобто оглянула шкірні покрови), пальпацію живота, визначила температуру та тиск. Після обстеження лікарка Боброва прокоментувала, що у мене погані судини, назвала це вегето-судинною дистонією, і пояснила, що вона виникає у осіб з занадто чутливою нервовою системою, які схильні занадто перейматись через різні дрібниці, і через це у них псуються судини. Саме ці слова вона не записала в висновок, тому нажаль це тільки з моїх слів, але це – пряма цитата.
В висновку у мене записано, що я “пацієнтка – помірно підвищеного харчування”. На моє уточнення лікарка пояснила, що ця фраза означає, що у мене надмірна вага (80 кг при рості 176 см, за нормами – на межі норми для мого віку).
Коли я отримала результати, я відправила їх лікарці з запитом про рекомендації щодо лікування. Вона відповіла, що вайбером дає тільки оцінку результатів, а рекомендації буде давати на наступному прийомі. Коли я нагадала, що мені обіцяли саме рекомендації з лікування в режимі переписки, вона сказала, що завтра їх надасть.
Наступного дня ввечері лікарка написала, що роздрукувала рекомендації та залишила їх на рецепшені. На моє запитання, чи може вона їх надіслати в вайбері, і всі подальші нагадування та уточнення, відповіді не було і немає досі. До того ж лікарка написала про рецепшен досить пізно ввечері, тобто навіть якби я могла поїхати їх забрати – того дня я б вже не встигла.
Тобто вона на два дні затягнула рекомендації з лікування гострої інфекційної хвороби, яке я сплатила. І судячи з відсутності відповіді – не планує їх мені надавати.
Дуже хотілось би, аби ця обурлива історія набула якнайбільшого розголосу, тож буду вдячна за репости.
Одразу скажу, що до суду подавати я не буду, не маю на це часу, сил і зайвих грошей. Але залишити відгуки скрізь, де тільки можна – планую. Інститут репутації в нашій країні тільки формується, але було б добре, щоб він працював.