Не генерується COVID-сертифікат в Дії, що робити?

Що заважає генерувати сертификат?

  • Перше що треба зробити, перевірити оновлення додатка Дія.
  • Перевірити щоб у дитини не було введено, в базі Електронної системи охорони здоров’я (ЕЗОЗ або eHealth), ідентифікаційний код батьків. Якщо ідентифікаційний код дублюється, то потрібно заповнити форму про зміну даних, яку можна знайти на сайті.
  • Перевірити щоб у реєстрі пацієнтів були введені корректні данні. Помилки можуть бути в фдентифікаційному коді, ПІБ, даті народження, статі тощо. Після оновлення данних треба знову відправити заявку на генерування ковід-сертифікату.
  • Також сертифікат не створюється через те що в системі eHealth існує дубль профілю пацієнта, в такому випадку потрібно, щоб сімейний лікар об’єднав ці записи та прікрипив дубль до соби на яку прив’язаний запис про вакцинацію від COVID-19.
  • Якщо нічого з вище наведеного не допомогло. то потрібно звернутися за номером гарячої лінії 0800 60 2019, або заповнити форм – issue.covid19.gov.ua.

Статуси помилок при генеруванні Covid-сертифікатів в “Дії”

«Немає даних про вас» після запиту на створення документа

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу.

Якщо і портал Дія відповів, що “Не має даних про вас”, зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як:

  • ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах;
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався – індивідуальний податковий номер — ІПН);
  • УНЗР – це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити  цифрову ідентифікацію людини;
  • Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження;
  • Актуальний номер телефону, на якому можливо приймати і відсилати смс.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь із профілем іншої людини.

«Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, які описані вище.

«На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат

Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увійти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.

«Сертифікат про вакцинацію недоступний»

Із таким текстом: «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».

Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія (https://diia.gov.ua/ ), увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.

«Сертифікат про вакцинацію недоступний»

Із таким текстом: «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення».

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.

«Номер партії вакцини помилковий»

Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом –  позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки.

Без такої дії Ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

«На жаль, сталася помилка»

Звертайтеся до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”.